Trots att de digitala mötena är här för att stanna så många fortfarande osäkra på hur de ska leda digitala möten och workshops på ett bra sätt. Under två eftermiddagar finns nu chansen att på allvar fördjupa sig i hur man kan skapa bra digitala möten med hög grad av delaktighet och effektivitet.
Efter kursen kommer du att ha fått tips för och insikter kring vad som krävs för framgångsrika möten online. Du kommer att ha fått med dig information om, samt under kursen prövat på, ett 10-tal digitala verktyg och du kommer att veta vad du behöver öva vidare på, på egen hand, för att ytterligare slipa på dina färdigheter.
Utbildningen riktar sig till alla som i sin yrkesroll planerar och leder digitala möten och/eller workshops, oavsett om du använder Teams, Zoom, Skype eller någon annan digital plattform. Vi förväntar oss att du som deltar i denna utbildning är van vid att arbeta digitalt. Det här är ingen nybörjarkurs och vi kommer att fylla passen med så pass mycket innehåll att det krävs en viss datavana för att hänga med.
Måndag 4 oktober och måndag 11 oktober
Halvdagar, kl. 13-16:30 båda dagarna.


- Efter kursen kommer du att få tillgång till presentationsbilder, material och länkar med tips och verktyg för att kunna förbättra dina digitala möten.
- Kursen kommer att genomföras i Zoom, men du kommer att kunna använda kunskaper och färdigheter även i andra mötesplattformar utan hinder.
- Kursen ges på svenska, men vi har även en engelsk version som går under november.
- Alla deltagare får ett digitalt signerat certifikat som går att visa på sin LinkedIn.

Kostnad för utbildningen är 2200 kr exkl. moms. Kursavgiften faktureras i efterhand. Allt material ingår i priset liksom digitalt certifikat för LinkedIn.
Anmälan sker genom att fylla i formuläret nedan. Vi har begränsat med platser och vi tillämpar principen att de som anmäler sig först får gå kursen. Anmälan är bindande, men om du anmäler och inte kan delta kan du utan kostnad överlåta platsen till någon annan. Sista anmälningsdag är 13 september. Är ni många från samma organisation/företag som anmäler er så meddela oss gärna om ni vill ha en samlad faktura.
Anders Pettersson, anders@orgdev.se, 0706-29 34 67
Patrick Gruczkun, patrick@samarbetsbolaget.se, 0736-85 87 41